donderdag 20 september 2012

New/ mark: Gilly Hicks

Hello Everyone,

Onlangs ontdekte ik op het internet een nieuw merk. Ik had het toch nog nooit eerder gezien. Het lijkt enorm goed op Hollister en Abercrombie. Dezelfde stijl, dezelfde website... Volgens mij is het een afdeling. De kleren zijn wel cool. Je kan van chique naar sporty gaan, je vind er ondermeer lingerie en slaapkledij.

Ik toon jullie alvast wat hot stuff!

Bardwell valley sweatshirt: $34.50                         Callala beach tank: $ 15.50                             
Perfect push' em up lace plunge bra: $23.70          Lace strapless bra: $ 20.70
Lace short undie: $10.50                                         Skinny banded sweatpants: $ 34.50



Maroubra Tee: $19.50                                                      Northbrigde Tee: $19.50
Racebrack Bra: $ 17.25                                                     Racebrack Bra: $17.25
oatley sleep short: $15.50                                                Gilly Hicks super skinny sweatpants: $39.50


Voor meer check hun website !

8 opmerkingen:

  1. o wauw ik vind dde marouba tree echt geweldig. <3! beterschap, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!! Leuk blog heb je :)
    Vind je het leuk om elkaar te volgen?

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee! Bedankt voor je berichtje :-)
    Ik volg je ook nu!

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello! i love your blog! Im following you now, If you like my blog, follow me back please! XoXo

    www.shoesandbasics.com

    BeantwoordenVerwijderen